refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçimden bi ses %70 kesim kapcak diyor..
Zaten Durum Olarak Çok Kötüyüz. Herkes 'Telaş Edilecek Bir şey Yok' gibi abuk subuk konuşuyor da Durumlar Kötü Maalesef. Allah Sonumuzu Hayr Etsin



Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuzenim hastanede başhekim olarak çalışıyor gelen yoğunluğa hastalara bakarak minumum 3 ay daha virüsün kalabileceğini söyledi
Allah Yardım Etsin.. Maalesef



umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulların tatil süresinin daha da uzayacağını düşünüyorum ben açıköğretimde okuyorum bu sene YKS ye girecektim benim de görüşüm YKS de LGS de daha ileri tarihe alınır.
Anladım. Pekala;

4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?

Sorum Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?