İçimden bi ses %70 kesim kapcak diyor..
Zaten Durum Olarak Çok Kötüyüz. Herkes 'Telaş Edilecek Bir şey Yok' gibi abuk subuk konuşuyor da Durumlar Kötü Maalesef. Allah Sonumuzu Hayr Etsin
Kuzenim hastanede başhekim olarak çalışıyor gelen yoğunluğa hastalara bakarak minumum 3 ay daha virüsün kalabileceğini söyledi
Allah Yardım Etsin.. Maalesef

Okulların tatil süresinin daha da uzayacağını düşünüyorum ben açıköğretimde okuyorum bu sene YKS ye girecektim benim de görüşüm YKS de LGS de daha ileri tarihe alınır.
Anladım. Pekala;
4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?
Sorum Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?