• 27-03-2020, 19:48:14
    #37
    bu işin sonunda olan saglık bakanına olcak ya hain ilan edilir yada başka bişi
  • 27-03-2020, 19:54:22
    #38
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) Sokağa çıkma yasağı getireceksiniz (istemsiz gülüyorum buna). Getirdikten sonra da esnafın ve çalışanların maaşlarını, giderlerini vs. Karşılamanız gerekir ama neredeeeeee... Paralar mezara gidecek çünkü.
    sadece bu maddeye edyinmek istiyorum. net 12.000 tl kiram var brüt 15.000tl. herşeyi neden devletten bekliyoruz seferberlik ruhumuz var bizim. ödemek zorunda değil hemen hemen her hafta 15k senet ödemem var ödenmezse ödenmesin 15 gün sokağa çıkmasa kimse ölmez kimse açlıktan kudurmaz. neden illaki devlet karşılayacak ? tüm ülkenin durumu 15 gün aynı olacak
  • 27-03-2020, 21:00:40
    #39
    kulucka suresının 14 gun oldugu bılınıyor ve buna ragmen sokaga cıkma yasagı gelmıyor. bazı arkadas sokaga cıkma yasaklanınca ekonomı coker falan dıyolar. bu sefer benımde ayarım bozuluyo . ıtalya ılk 100 vakada sokaga cıkma yasagı alsaydı durumu su anda bu kadar berbat olurmuydu? ekonomısı sımdı cokmedımı ıtalyanın. sunuda soylıyım sokaga cıkma yasagı derhal alınmazsa 1 hafta sonra aglayacak duruma gelecegız.
  • 27-03-2020, 21:44:59
    #40
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanı konmuş herkes karantina alınırken onlar nasıl eve gelmiş çok ilginç
    Konuyu açan arkadaş doğru söylüyor. 1. Derece akrabamdan biliyorum. Önlemler bahsettiklerinin yarısı kadar bile sıkı değil
  • 27-03-2020, 22:46:15
    #41
    SEO & PR 5421044962
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan arkadaş doğru söylüyor. 1. Derece akrabamdan biliyorum. Önlemler bahsettiklerinin yarısı kadar bile sıkı değil
    Alsınlar yapsınlar o zaman böyle birşey olmaz
  • 27-03-2020, 22:56:03
    #42
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanı konmuş herkes karantina alınırken onlar nasıl eve gelmiş çok ilginç
    bende bir not düşeyim istanbul/bağcılarda bir yakınımın sonuçları bugün pozitif çıktı, hastane tarafından evde kendini karantinaya almasını ve durumu ağırlaşır ise hastaneye gelmesi istendi..
  • 27-03-2020, 22:58:44
    #43
    Hastaneler full.
    Çıkıp güzel güzel konuşuyorlar.
    İnsanlar ölüyor, kendilerini sağlama aldılar.
    Yarın bir gün sen ben öleceğiz ve kimsenin umrunda olmayacak.
  • 27-03-2020, 23:00:53
    #44
    SEO & PR 5421044962
    Gokhanekweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bir not düşeyim istanbul/bağcılarda bir yakınımın sonuçları bugün pozitif çıktı, hastane tarafından evde kendini karantinaya almasını ve durumu ağırlaşır ise hastaneye gelmesi istendi..

    Hocam ben bunları bilmem alıntı yapmanız gerek yok sadece yorumu yazdım 😊
  • 28-03-2020, 00:03:32
    #45
    Bu virüs işi bittikten sonra ülkeden kaçışların hızlanacağını düşünüyorum.