kulucka suresının 14 gun oldugu bılınıyor ve buna ragmen sokaga cıkma yasagı gelmıyor. bazı arkadas sokaga cıkma yasaklanınca ekonomı coker falan dıyolar. bu sefer benımde ayarım bozuluyo . ıtalya ılk 100 vakada sokaga cıkma yasagı alsaydı durumu su anda bu kadar berbat olurmuydu? ekonomısı sımdı cokmedımı ıtalyanın. sunuda soylıyım sokaga cıkma yasagı derhal alınmazsa 1 hafta sonra aglayacak duruma gelecegız.