Benim Ayarlarım Harbiden Bozuluyor
44
●1.630
- 27-03-2020, 02:13:27Kusura bakmayın fakat açıkça görüyoruz yetip yetmediğini.coder85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2020, 02:14:45Şimdi biri çıkacak konun altına yaşlılar virüs bulaştırıyor diyecek.MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gündür forumda bunu anlatmaya çalışıyorum. Herkes yaşlılar virüs bulaştırıyor yazıyor. Komik miyiz cahil miyiz bilemiyorum. - 27-03-2020, 02:17:54Yaşlılar virüs bulaştırmıyor. Genç olup da semptomları göstermeyenler yaşlılara virüsü bulaştırıyor. Bunu anlamakla başlıyor bence asıl mesele...ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2020, 02:23:36Tamam onu biliyorum ben. Toplumun büyük bir kısmı konuyu idrak edememiş. Yaşlıları taşıyıcı sanıyor. Gençler istediği gibi gezer onlardan bulaşmaz sadece yaşlılardan bulaşır diye anlamışlar olayı. Ben diğer konudaki yorumlardan bu kanıya vardım.MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyrun benim açmış olduğum konuda bile pek çok yorum bu yönde
https://www.r10.net/off-topic/227816...mediginiz.html - 27-03-2020, 02:31:44ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya ben günlerdir evde olan insanım. İzmir Karşıyaka'da yaşıyorum. Bunalıp "Hadi bir bira içeyim ve sahil havası alayım" diye evden çıktım. Markete gidip 1 bira aldım ve sahile oturdum. Aradan 30-40dk geçti, yanıma 40-45 yaşlarında birisi geldi. Önce "sigaran var mı" diye sordu. Var abicim al dedim, üstüne "birandan 1 yudum alabilir miyim" diye sordu ve "al" dedim. Bir yudum çekti ve geri uzattı, "yok sen içmeye devam et afiyet olsun" dedim ve birayı alıp gitti. Bende virüs var mı yok mu bir haber, adamın s.kinde değil. Biz kime ne anlatıyoruz ki? - 27-03-2020, 02:48:53Etsen ne olur ? Testler ücretsiz deniliyor, bazı yerlerde evet ücretsiz ama bazı hastanelerde 450-500 TL arası ücret alınıyor (özel hastane değil) daha bunun önüne geçememiş basiretsiz bir mekanizma bu süreci yönetiyor. Benim annem kanser hastası komşu gelip zili çalsa bile kapıyı açmaması gerektiği konusunda her gün uyarıyorum, korkunun dibine vuruyorum her gün.bhyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle