Yaşlılar virüs bulaştırmıyor. Genç olup da semptomları göstermeyenler yaşlılara virüsü bulaştırıyor. Bunu anlamakla başlıyor bence asıl mesele...
Tamam onu biliyorum ben. Toplumun büyük bir kısmı konuyu idrak edememiş. Yaşlıları taşıyıcı sanıyor. Gençler istediği gibi gezer onlardan bulaşmaz sadece yaşlılardan bulaşır diye anlamışlar olayı. Ben diğer konudaki yorumlardan bu kanıya vardım.
Buyrun benim açmış olduğum konuda bile pek çok yorum bu yönde
https://www.r10.net/off-topic/227816...mediginiz.html