Tamam onu biliyorum ben. Toplumun büyük bir kısmı konuyu idrak edememiş. Yaşlıları taşıyıcı sanıyor. Gençler istediği gibi gezer onlardan bulaşmaz sadece yaşlılardan bulaşır diye anlamışlar olayı. Ben diğer konudaki yorumlardan bu kanıya vardım.
Buyrun benim açmış olduğum konuda bile pek çok yorum bu yönde
https://www.r10.net/off-topic/227816...mediginiz.html
Ya ben günlerdir evde olan insanım. İzmir Karşıyaka'da yaşıyorum. Bunalıp "Hadi bir bira içeyim ve sahil havası alayım" diye evden çıktım. Markete gidip 1 bira aldım ve sahile oturdum. Aradan 30-40dk geçti, yanıma 40-45 yaşlarında birisi geldi. Önce "sigaran var mı" diye sordu. Var abicim al dedim, üstüne "birandan 1 yudum alabilir miyim" diye sordu ve "al" dedim. Bir yudum çekti ve geri uzattı, "yok sen içmeye devam et afiyet olsun" dedim ve birayı alıp gitti. Bende virüs var mı yok mu bir haber, adamın s.kinde değil. Biz kime ne anlatıyoruz ki?