bhyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir durum varsa gerekli mercilere şikayet etmek zorundayız ve zorundasınız.
Etsen ne olur ? Testler ücretsiz deniliyor, bazı yerlerde evet ücretsiz ama bazı hastanelerde 450-500 TL arası ücret alınıyor (özel hastane değil) daha bunun önüne geçememiş basiretsiz bir mekanizma bu süreci yönetiyor. Benim annem kanser hastası komşu gelip zili çalsa bile kapıyı açmaması gerektiği konusunda her gün uyarıyorum, korkunun dibine vuruyorum her gün.