tanı konmuş herkes karantina alınırken onlar nasıl eve gelmiş çok ilginç
bende bir not düşeyim istanbul/bağcılarda bir yakınımın sonuçları bugün pozitif çıktı, hastane tarafından evde kendini karantinaya almasını ve durumu ağırlaşır ise hastaneye gelmesi istendi..