bende bir not düşeyim istanbul/bağcılarda bir yakınımın sonuçları bugün pozitif çıktı, hastane tarafından evde kendini karantinaya almasını ve durumu ağırlaşır ise hastaneye gelmesi istendi..
Hocam ben bunları bilmem alıntı yapmanız gerek yok sadece yorumu yazdım 😊