MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-) Sokağa çıkma yasağı getireceksiniz (istemsiz gülüyorum buna). Getirdikten sonra da esnafın ve çalışanların maaşlarını, giderlerini vs. Karşılamanız gerekir ama neredeeeeee... Paralar mezara gidecek çünkü.
sadece bu maddeye edyinmek istiyorum. net 12.000 tl kiram var brüt 15.000tl. herşeyi neden devletten bekliyoruz seferberlik ruhumuz var bizim. ödemek zorunda değil hemen hemen her hafta 15k senet ödemem var ödenmezse ödenmesin 15 gün sokağa çıkmasa kimse ölmez kimse açlıktan kudurmaz. neden illaki devlet karşılayacak ? tüm ülkenin durumu 15 gün aynı olacak