• 28-02-2020, 23:46:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sayın moderatörlerimizden ricam bir konu açılması ve bu konunun herkesin ana sayfasında sabitlenmesi 2 3 gün boyunca kalması ve TSK ya bağışlanması. Herkes 1 TL atsa dahi eminim ki yüksek meblağlara ulaşırız. Moderatörlerden rica etme sebebim forumdaki herkesin güvenip gönlü rahat bir şekilde vermesi. Önerim budur. Herkese hayırlı akşamlar diliyorum. Umarım kale alınır.
  • 28-02-2020, 23:48:59
    #2
    Şöyle bi' konu açtım. Destek olabilirsiniz https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...on-hediye.html
  • 28-02-2020, 23:54:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Zaten resmi kanallardan direk bağış yapabilirsiniz, sabahtan beri 50. konu burada gövde gösterisine gerek varmı. Bizde yaptık sms ile sizde yapın en kolay yolu.
  • 28-02-2020, 23:56:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten resmi kanallardan direk bağış yapabilirsiniz, sabahtan beri 50. konu burada gövde gösterisine gerek varmı. Bizde yaptık sms ile sizde yapın en kolay yolu.
    Aynen hocam konu açmak için açılmış Direk büsürü konu var sms ' le yollayabilir . Bizlerde öyle yapıyoruz
  • 28-02-2020, 23:56:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten resmi kanallardan direk bağış yapabilirsiniz, sabahtan beri 50. konu burada gövde gösterisine gerek varmı. Bizde yaptık sms ile sizde yapın en kolay yolu.
    Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın. Gösteriş yapmama gerek yok. Gerekeni kendim yaptım fakat bunu insanlar da görsün hatırlasın ve yapsın istiyorum. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum bari bu konuda ufak da olsa etkim olsun. Yanlış yansıttıysam kusura bakma.



    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam konu açmak için açılmış Direk büsürü konu var sms ' le yollayabilir . Bizlerde öyle yapıyoruz
    Şu konuda bile tek derdin post kasmak gerçekten takdir ediyorum. Er yada geç moderatörler farkedecek seni emin ol.
  • 28-02-2020, 23:59:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten resmi kanallardan direk bağış yapabilirsiniz, sabahtan beri 50. konu burada gövde gösterisine gerek varmı. Bizde yaptık sms ile sizde yapın en kolay yolu.
    BunyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın. Gösteriş yapmama gerek yok. Gerekeni kendim yaptım fakat bunu insanlar da görsün hatırlasın ve yapsın istiyorum. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum bari bu konuda ufak da olsa etkim olsun. Yanlış yansıttıysam kusura bakma.





    Şu konuda bile tek derdin post kasmak gerçekten takdir ediyorum. Er yada geç moderatörler farkedecek seni emin ol.
    Kardeş beni bilen bilir zaten büsürü konu var herkes farkında zaten bağışlarımızı yapıyoruz . Konu açmak için açmışsın
  • 28-02-2020, 23:59:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BunyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın. Gösteriş yapmama gerek yok. Gerekeni kendim yaptım fakat bunu insanlar da görsün hatırlasın ve yapsın istiyorum. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum bari bu konuda ufak da olsa etkim olsun. Yanlış yansıttıysam kusura bakma.





    Şu konuda bile tek derdin post kasmak gerçekten takdir ediyorum. Er yada geç moderatörler farkedecek seni emin ol.
    Bilip bilmeden yorum yapmıyorum acı hepimizin acısı son açılan konulara bakarsanız konuların tamamı bu yönde zaten her bağış yapan konu açarsa iş içinden çıkılmaz hale gelir, size yönelik değil yazdığım en son gördüğüm konu sizinki olduğu için bu konuya yazdım.
  • 29-02-2020, 00:01:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilip bilmeden yorum yapmıyorum acı hepimizin acısı son açılan konulara bakarsanız konuların tamamı bu yönde zaten her bağış yapan konu açarsa iş içinden çıkılmaz hale gelir, size yönelik değil yazdığım en son gördüğüm konu sizinki olduğu için bu konuya yazdım.
    Lütfen benim ne yazdığımı bir daha okuyun rica ediyorum. Ben kimseye bağış karşılığında onu veriyorum bunu veriyorum demedim. Moderatörlerin güvenlik açısından sabit konu açmasını söyledim.