Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten resmi kanallardan direk bağış yapabilirsiniz, sabahtan beri 50. konu burada gövde gösterisine gerek varmı. Bizde yaptık sms ile sizde yapın en kolay yolu.
BunyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın. Gösteriş yapmama gerek yok. Gerekeni kendim yaptım fakat bunu insanlar da görsün hatırlasın ve yapsın istiyorum. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum bari bu konuda ufak da olsa etkim olsun. Yanlış yansıttıysam kusura bakma.





Şu konuda bile tek derdin post kasmak gerçekten takdir ediyorum. Er yada geç moderatörler farkedecek seni emin ol.
Kardeş beni bilen bilir zaten büsürü konu var herkes farkında zaten bağışlarımızı yapıyoruz . Konu açmak için açmışsın