Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın. Gösteriş yapmama gerek yok. Gerekeni kendim yaptım fakat bunu insanlar da görsün hatırlasın ve yapsın istiyorum. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum bari bu konuda ufak da olsa etkim olsun. Yanlış yansıttıysam kusura bakma.
Şu konuda bile tek derdin post kasmak gerçekten takdir ediyorum. Er yada geç moderatörler farkedecek seni emin ol.
Bilip bilmeden yorum yapmıyorum acı hepimizin acısı son açılan konulara bakarsanız konuların tamamı bu yönde zaten her bağış yapan konu açarsa iş içinden çıkılmaz hale gelir, size yönelik değil yazdığım en son gördüğüm konu sizinki olduğu için bu konuya yazdım.