Sayın moderatörlerimizden ricam bir konu açılması ve bu konunun herkesin ana sayfasında sabitlenmesi 2 3 gün boyunca kalması ve TSK ya bağışlanması. Herkes 1 TL atsa dahi eminim ki yüksek meblağlara ulaşırız. Moderatörlerden rica etme sebebim forumdaki herkesin güvenip gönlü rahat bir şekilde vermesi. Önerim budur. Herkese hayırlı akşamlar diliyorum. Umarım kale alınır.