Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten resmi kanallardan direk bağış yapabilirsiniz, sabahtan beri 50. konu burada gövde gösterisine gerek varmı. Bizde yaptık sms ile sizde yapın en kolay yolu.
Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın. Gösteriş yapmama gerek yok. Gerekeni kendim yaptım fakat bunu insanlar da görsün hatırlasın ve yapsın istiyorum. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum bari bu konuda ufak da olsa etkim olsun. Yanlış yansıttıysam kusura bakma.



JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam konu açmak için açılmış Direk büsürü konu var sms ' le yollayabilir . Bizlerde öyle yapıyoruz
Şu konuda bile tek derdin post kasmak gerçekten takdir ediyorum. Er yada geç moderatörler farkedecek seni emin ol.