Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilip bilmeden yorum yapmıyorum acı hepimizin acısı son açılan konulara bakarsanız konuların tamamı bu yönde zaten her bağış yapan konu açarsa iş içinden çıkılmaz hale gelir, size yönelik değil yazdığım en son gördüğüm konu sizinki olduğu için bu konuya yazdım.
Lütfen benim ne yazdığımı bir daha okuyun rica ediyorum. Ben kimseye bağış karşılığında onu veriyorum bunu veriyorum demedim. Moderatörlerin güvenlik açısından sabit konu açmasını söyledim.