• 24-02-2020, 10:55:35
    #19
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
    Senin vaktin bolsa sana saçma gelebilir. Bu ülkede bir sürü angarya iş yapması veya yaptırması gereken ama bu işin peşinden koşamayacak insanlar var. Sistemleri son derece mantıklı ve normal. Parayı veren yani alıcı teklif topladığında daha güçlü olur ve kazıklanma ihtimali azalır. Sen de yaptıracağın bir iş için teklif açarsın. Birileri teklif verir ve başkalarının da teklif vereceğini bildikleri için adam kazıklamaya çalışmadan teklif verirler. Sen de teklifler içinden sana uygun olanını seçersin.

    Bir 3d modellemesi yaptırmam lazım. Ürün modellemesi. Şimdi ben ne yapayım? Telefonda 10 tane kalıpçı firmanın tok esnaf ağızlarını mı çekeyim? Bugün 3 saat doğru adamı bulmak, piyasa fiyatlarını öğrenmek için vakit mi harcayayım? 10 dakikada bir ilan veririm armut coma. 2 gün sonra ilana bakarım teklifleri değerlendiririm.

    Küçük yerde yaşayan adamlar için sorun yok. Eve bir tesisatçı getirmen gerekiyor ve sen tesisatçıların kaç liraya çalıştıkları hakkında bilgi sahibi değilsin. Ne yaparsın? Komşularına mı sorarsın tek tek? Bir tesisatçı bulmak için günde kaç saatini harcayabilirsin? armut com a ilan açarsın. Birileri teklif verir. Sen de yorumlara fiyata ve iletişim üslubuna bakıp karar verirsin. Ama elbette her sektörde aynı şekilde verimli çalışmıyor olabilir. İnsanlar tesisatçıyı armuttan arar da estetik cerrahı armuttan aramaz.

    Yani armut com ile tek bağım arada sırada işimi gören bir uygulama olması.
  • 24-02-2020, 10:55:38
    #20
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
    Hocam,

    Armut.com la herhangi bir bağım yok. İş alımı vs. de yapmıyorum. Sadece sistemi detaylı incelemiş birisi olarak şunu söyleyebilirim.

    Saçma herhangi bir husus yok, sistem müşteriyi size buluyor ve bunun ücretini sizden alıyor. Müşteriyi ikna etmek tamamen size kalmış. Birkaç ay evvel bir tabelacıdan duyduğum sözü söyleyeyim size, "İş yerinin kepenklerini açmadan işi armuttan buluyorum. verdiğim para bu yüzden gözüme gelmiyor" demişti. Kısacası, işi kapabilmek sizin pazarlama yeteneğinizle alakalı.

    Reklam çıktığınızda da gösterim başına ücret ödüyorsunuz, gösterimi dönüşüme dönüştürmek sizin elinizde. Hiç dönüşüm alamayabilirsiniz. Eğer zarardaysanız kullanmazsınız. Ama sistemi bitirmeye çalışmak, hizaya getirmeye çalışmak garip olmaz mı (Sözüm size değil)
  • 24-02-2020, 13:34:19
    #21
    Armut'ta bazı müşterilerin gerçek olmadığını düşünüyorum. Bunun dışında kullanım koşulları, işleyiş şekli vs her şey açık net şekilde belirtilmişken şikayet etmek tuhaf olmuş.
  • 24-02-2020, 13:40:17
    #22
    cimer suc bildirme merkezi degildir. DOgru demisler. Sikayetiniz varsa savciliga gidin.
  • 24-02-2020, 13:42:34
    #23
    Administrator
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajı buraya yazdığınıza inanamıyorum. Yarın bir gün r10 u da şikayet edersin sen CİMER'e. Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda silver üyelik aldık ama iş bulamıyoruz diye. Cimerdekilere de yazık sizin gibi insanlar ile uğraşmak zorundalar. Sen diyorsun ki ben bu şehirdeki en işlek alışveriş merkezlerinden birinde dükkan kiralarım ama kira ödemek istemiyorum. Yok kira ödeyeceksem bana satış garantisi versinler. Nerede o güzel memleket? Armut com tonla reklam verip milletin cep telefonuna uygulama indirtsin. Sonra bu uygulamalarda insanlar iş ilanı girsin. Sen de bu ilanlar üzerinden bedava müşteri bul. Armut com senin için hayrına reklam parası harcasın kendi müşteri networkünü senin bedava kullanmana izin versin.

    Maalesef sana hakkını ve hukukunu öğretmemişler değerli kardeşim. Sen özel üniversiteye giderken okul sana iş bulma garantisi veriyor mu? Sen ingilizce kursuna yazıldığında kurs sonunda çatır çatır konuşacağını garanti eden kurs var mı? Sen ne ile neyi satın almaya çalışıyorsun? Adamlar sana garanti iş bulacak olsalar bunu ayda 24 liraya mı yaparlar? Dünyada ayda 24 liraya garanti iş bulacağını vaadeden bir sistem varsa kimse işsiz kalmazdı.

    Böyle şu firma sahte ilan açıyor olabilir, bu firma sahte kayıt gösteriyor olabilir diyen adamların çok iyi niyetli olduklarını üdşünmüyorum. Bu durum eğer bu sistemi sen kurmuş olsaydın böyle yapacağını gösteriyor.

    Ben 5 ay önce armut com üzerinden bir ilan açtım ve psikolog aradım. 5 psikolog teklif gönderdi. 4 tanesi kopyala yapıştır bir metin göndermişler. Bir psikolog ismimi yazıp ilanda sorduğum sorular ile ilgili bilgiler vererek fiyat teklifi gönderdi. Ve kabul ettim. Saati 200 lira. 5 aydır en az ayda 2 kere görüştük ki bazen her hafta uğradığım da oldu. Yani bu psikolog armutcoma 5 ayda ne kadar üyelik ücreti ödedi bilmiyorum ama sadece benden 3-4 senelik üyelik ücretini 5 ayda çıkardı onun dışında bulduğu tüm işler ekstra kar.
    R10’u 30-40 defa cimere sikayet etmişler zaten birde email atıp cimer ekran görüntüsü ileterek tehdit ediyorlar sanki içeri atacaklar bizi böyle insanlar hangi kafayı yaşıyor çok merak ediyorum.
  • 24-02-2020, 13:49:03
    #24
    Armut.com aracılığıyla hizmet de aldım hizmet de verdim. Konu sahibi arkadaşın belirttiği bazı şüpheleri ben de taşıyorum açıkcası

    Ben video düzenleme edit işleri için bir sayfa oluşturmuştum mesela iş teklifi geliyor "after biliyorum düzenleme yaparım" teklif verme ücreti 8TL

    Ben zaten ona video düzenleme işi yaparım açtığım sayfa o yönde yani bana bunu iletmesi bile abesle iştigal bir de para ödeyip bu ilana teklif vereyim diye bana gönderiyor

    Hiçbir denetimden geçmiyor belli ki. belki 80-90 teklif geldi 2 tane iş yaptım bu site üzerinden. Muhtemelen o 2 işten kazandığım para diğer işlere teklif olarak vererek yitirmişimdir

    Yani sonuçlanmayan işleri bir şekilde geri iade etmeli. Etmeli ki acaba elemanlarına mı açtırıyor bu iş ilanlarını sorusunu sordurtmasın..

    Mesela adam ilan açmış tanıtım filmi yapılacak 2000-3000 teklifler gelmiş 750 teklif veriyorsun herhangi bir soru cevap yok iş teklifi oluşturan adamın telefon numarası veya herhangi bir iletişim bilgisi yok..

    Kaç paraysa teklif parası ödediğinle kaldın.. Böyle bir saçmalık olması meseleyi amacından uzaklaştırıyor soru işaretlerini çoğaltıyor doğal olarak..

    Uzun zamandır gelen iş tekliflerini ücretli fiyat verme sorunundan dolayı yanıtlamıyorum yazıp ilgilenmiyorumu seçiyorum..
    • kadersiz35
    kadersiz35 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-02-2020, 14:28:58
    #25
    Platin üye
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajı buraya yazdığınıza inanamıyorum. Yarın bir gün r10 u da şikayet edersin sen CİMER'e. Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda silver üyelik aldık ama iş bulamıyoruz diye. Cimerdekilere de yazık sizin gibi insanlar ile uğraşmak zorundalar. Sen diyorsun ki ben bu şehirdeki en işlek alışveriş merkezlerinden birinde dükkan kiralarım ama kira ödemek istemiyorum. Yok kira ödeyeceksem bana satış garantisi versinler. Nerede o güzel memleket? Armut com tonla reklam verip milletin cep telefonuna uygulama indirtsin. Sonra bu uygulamalarda insanlar iş ilanı girsin. Sen de bu ilanlar üzerinden bedava müşteri bul. Armut com senin için hayrına reklam parası harcasın kendi müşteri networkünü senin bedava kullanmana izin versin.

    Maalesef sana hakkını ve hukukunu öğretmemişler değerli kardeşim. Sen özel üniversiteye giderken okul sana iş bulma garantisi veriyor mu? Sen ingilizce kursuna yazıldığında kurs sonunda çatır çatır konuşacağını garanti eden kurs var mı? Sen ne ile neyi satın almaya çalışıyorsun? Adamlar sana garanti iş bulacak olsalar bunu ayda 24 liraya mı yaparlar? Dünyada ayda 24 liraya garanti iş bulacağını vaadeden bir sistem varsa kimse işsiz kalmazdı.

    Böyle şu firma sahte ilan açıyor olabilir, bu firma sahte kayıt gösteriyor olabilir diyen adamların çok iyi niyetli olduklarını üdşünmüyorum. Bu durum eğer bu sistemi sen kurmuş olsaydın böyle yapacağını gösteriyor.

    Ben 5 ay önce armut com üzerinden bir ilan açtım ve psikolog aradım. 5 psikolog teklif gönderdi. 4 tanesi kopyala yapıştır bir metin göndermişler. Bir psikolog ismimi yazıp ilanda sorduğum sorular ile ilgili bilgiler vererek fiyat teklifi gönderdi. Ve kabul ettim. Saati 200 lira. 5 aydır en az ayda 2 kere görüştük ki bazen her hafta uğradığım da oldu. Yani bu psikolog armutcoma 5 ayda ne kadar üyelik ücreti ödedi bilmiyorum ama sadece benden 3-4 senelik üyelik ücretini 5 ayda çıkardı onun dışında bulduğu tüm işler ekstra kar.
    Volkan Hocam Bende Size inanamıyorum. Sizin kozmetik şirketiniz var işleriniz düzgün, Sizde Buraya bu tarz şeyler yazarak insanlar üzerinde baskı yaratacak yorumlar yaparak bazı piskolojik duygularınızı bastırmaya çalışıyorsunuz. Yani Sizin bana dediğiniz gibi sizde ileride satışa sunduğunuz kremlerin içeriği ile oynama yapabilirsiniz.

    Bazı şeyleri yazmadan konuşmadan önce düşünmelisiniz. Neyse şimdi Sizin para sıkıntınız yok, biz sizin gibi amerikalara da gitmedik, 24.89 TL ile teklif parası ile ben 1 koli yumurta alıp 4 gün onunla idare ediyorum.

    şimdi bana diyeceksin ki ; Ozaman girme bu platforma , Haklısınız... Fakat siz burada yorum yaparken Sadece ALICI olarak işlem yapmıssınız, Biz ise sizin gibiler sırf bizi görsünler diye sisteme para ödüyoruz ve bu para 24 TL olduğu gibi 89 Kuruşuda resmen dalga geçer gibi önünüze sunuyorlar, Bu parayı ödedik diyelim 24 lirayı ödedik, Tutun ki fake ilana denk geldik ne olacak ? bizim paramız gidiyor..

    Sizin tuzunuz kuru aç ilanı parası olan bana teklif versin diyorsunuz, Biz ne yapalım ?

    Platforma para yatırıp mağdur olan bir çok insan var ki biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
  • 24-02-2020, 17:21:27
    #26
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Hocam Bende Size inanamıyorum. Sizin kozmetik şirketiniz var işleriniz düzgün, Sizde Buraya bu tarz şeyler yazarak insanlar üzerinde baskı yaratacak yorumlar yaparak bazı piskolojik duygularınızı bastırmaya çalışıyorsunuz. Yani Sizin bana dediğiniz gibi sizde ileride satışa sunduğunuz kremlerin içeriği ile oynama yapabilirsiniz.

    Bazı şeyleri yazmadan konuşmadan önce düşünmelisiniz. Neyse şimdi Sizin para sıkıntınız yok, biz sizin gibi amerikalara da gitmedik, 24.89 TL ile teklif parası ile ben 1 koli yumurta alıp 4 gün onunla idare ediyorum.

    şimdi bana diyeceksin ki ; Ozaman girme bu platforma , Haklısınız... Fakat siz burada yorum yaparken Sadece ALICI olarak işlem yapmıssınız, Biz ise sizin gibiler sırf bizi görsünler diye sisteme para ödüyoruz ve bu para 24 TL olduğu gibi 89 Kuruşuda resmen dalga geçer gibi önünüze sunuyorlar, Bu parayı ödedik diyelim 24 lirayı ödedik, Tutun ki fake ilana denk geldik ne olacak ? bizim paramız gidiyor..

    Sizin tuzunuz kuru aç ilanı parası olan bana teklif versin diyorsunuz, Biz ne yapalım ?

    Platforma para yatırıp mağdur olan bir çok insan var ki biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
    Değerli kardeşim hayata açlar ve toklar diye baktığın sürece doğru analiz yapamayacaksın. Armut gibi sistemler aç doyurmak, işsizlere iş bulmak, sosyal adaletsizliği gidermek için kurulmuş sosyal sorumluluk projeleri değildir. Bu sistem sapına kadar kapitalist bir girişimdir. Hizmet arayanla hizmet yapan arasında köprü kurup aradan komisyon almak için kurulmuş bir sistemdir. Bu sistemin mantığını ve felsefesini kavrarsan bir ucundan tutup sen de para kazanırsın. Ama para kazanmanın ilk şartlarından biri para harcamaktır.

    Sen risk almadan ticaret yapmak para kazanmak istiyorsun. Sen 26 liranı riske atmadan para kazanmayı umuyorsun. O zaman tüm kargo firmaları eleman arıyor 26 liranı riske atmadan asgari ücrete çalışabilirsin. Ticaret böyle bir şeydir. 26 liraya yumurta mı almak yoksa 26 liralık mal alıp satıp o parayı 100 lira mı yapmak tercihidir ticaret.

    Sen bu sistemdeki pozisyonunu, vasfını anlamamışsın. Sen armut com için ne yaptın ki adamların sana bedava hizmet vermesini bekliyorsun ve sana bedava hizmet vermedikleri için CİMER e şikayet ediyorsun. Sen armut com un ortaya çıkışında nasıl bir görev yerine getirdin ki bu sistemi ücretsiz kullanma gibi bir talebi dile getirebiliyorsun?

    Eğer sen armut üzerinde ayda 24 lira harcayıp 240 lira kazanamıyorsan armut senin pazar yerin değil demektir. 2 kere verirsin ve para kazanamıyorsan bırakırsın ya da armut üzerinde seninle aynı işi yapıp para kazananların bunu nasıl yaptığını çözmeye uğraşırsın.

    Armut eğer para veren adamlara para kazandıramıyorsa, sahte ilanlar açıyorsa kendi ayağına sıkar. İnsanlar bu sistemden para kazanamaz ve bu sistem bir gün yolacak kaz bulamaz. Yani ben firmanın sahte ilan açtıracağı gibi bir saçmalık yapacağını ummuyorum. Yaparlarsa sen 26 lira kaybedersin onlar 26 milyon kaybeder.

    Bak kardeşim ben de para kazanmak için google a reklam veriyorum. Ve verdiğim her reklam başına google'ın bana para kazandırmasını beklemiyorum. Verdiğim reklam başına siteme giren herkes müşteri veya alıcı da değil. Ama siteme giren insanların satışa döndürebildiğim kısmından elde ettiğim kar harcadığım reklam maliyetinden fazla ise bu işe devam ediyorum. Yani para kazanmak için para harcarsın ve harcadığın paradan fazlasını kazanıyorsan bu işe devam edersin.

    Benim hakkında söylediklerinin çoğu ise alakasız. Ben zengin bir adam değilim tam tersine gayet maddi durumu kısıtlı bir ailede yetiştim.
  • 24-02-2020, 18:05:41
    #27
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
    Bende kullanıyorum( alıcı olarak ) . Teklif veren kişiler için çok saçma bir sistem bence mesaj için dünya para alıyorlar google ads reklamlarına çıksalar daha iyi. Ancak müşteri olarak açıyorum ilanımı tak 3-5 kişi yazıyor işime geleni çağırıyorum. Bence çok güzel bir sistem adamlar yapmış buyurun sizde yapın ve bu paraları talep edebilirsiniz.Hizmet alıp almamak ya da verip vermemek size kalmış bir durum . Kimse zorla kullandırtmıyor diye düşünüyorum