• 23-02-2020, 21:19:38
    #10
    Platin üye
    canidris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haksız demeyelim de günümüzün şartlarında ne bedava kaldı ki ?
    adamlar bu işten para yatırmış para kazanmak için.

    aynen hocam sizin gibi bu zihniyetler çiftlik bank tosuncuğu zengin etti Para yatırmış kazanmaları lazım...
  • 23-02-2020, 21:20:28
    #11
    Armutun sağladığı hizmet ve şartlar açık değil mi? İşinize gelmiyorsa kullanmayın. En iyi seçenek bu bence.
  • 23-02-2020, 21:22:48
    #12
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam sizin gibi bu zihniyetler çiftlik bank tosuncuğu zengin etti Para yatırmış kazanmaları lazım...
    Serbest piyasa, ben de üyeyim ve teklif vermiyorum paralı olduğundan beri
  • 23-02-2020, 21:31:43
    #13
    Biri çıkıp bir platform inşa ediyor. İş modeli belli, aldığı ücret ve yasal sınırları belli. Burda size kesin iş vaadi sunmuyor. Yaptıkları şey sizin teklifinizi de alıcıya ileteceğim demek oluyor. Böyle olması aslında bir nevi alıcının da menfaatine oluyor çünkü 100TL'lik iş için kimse gidipte 10TL teklif edemiyor. Burada hizmet veren ciddiyetini belli etmiş oluyor. Standart nakliye bedeli atıyorum 300TL+kdv, bir kendini bilmez alıyor dandik bir kamyonet sağı solu dökülen giriyor sisteme yalandan sağa sola teklif dağıtıyor bedava olduğundan dolayı işini hakkıyla yapan K belgesi şusu busu eksik olmayan firmalar yüksek fiyatta kalıp tercih edilmiyor. Zaten K belgesi de sormuyorlar ama neyse..
  • 23-02-2020, 21:44:04
    #14
    Cimerden yanıt alamadığını söyleyen arkadaşlar ya doğru yazmadınız yada sizde var bir sorun

    bu güne kadar 20+ yazı yolladım 1 tanesi hariç hepsine 3 gün içinde cevap geldi 1 tanesi 3 hafta sürdü o kadar

    ya beni çok seviyorlar yada dediğim gibi sizde bir sorun var
  • 23-02-2020, 22:55:50
    #15
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimere durumu anlattım,


     Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine yapmış olduğunuz 20.01.2020 tarih ve 2000186xxx sayılı başvurunuzun incelenmesi sonucu;
    Başvurunuzda belirttiğiniz uygulama ile ilgili ekonomik olarak mağduriyetinizin olduğunu düşünüyorsanız ************** suçundan
    dolayı şikayetiniz var ise, bulunduğunuz yere en yakın Polis Merkezi veya Jandarma birimine, yada Cumhuriyet Savcılığına elinizdeki deliller ile birlikte müracaat etmeniz
    halinde gerekli işlemler yapılacaktır.
    Bilgilerinize rica ederim.
    şimdi 2 taraftan üzülüyorum, bu zor piyasa şartlarında bi umut diyip cebimizdeki parayı onlara verip iş beklemek üzüyor, birde cimerin bizimle ilgilenmemesi üzüyor.

    Şimdi ben hakkımı arama kalksam yıllar sürecek, bana diyecekleri ; Sen kimsin ;?

    Sağda solda haber yapıp paylaşsam devlet yarın yakalayıp beni vatan hainliğinden içeri atacak, en güzeli suriyeli olup piyasada takılmak...
    Bu mesajı buraya yazdığınıza inanamıyorum. Yarın bir gün r10 u da şikayet edersin sen CİMER'e. Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda silver üyelik aldık ama iş bulamıyoruz diye. Cimerdekilere de yazık sizin gibi insanlar ile uğraşmak zorundalar. Sen diyorsun ki ben bu şehirdeki en işlek alışveriş merkezlerinden birinde dükkan kiralarım ama kira ödemek istemiyorum. Yok kira ödeyeceksem bana satış garantisi versinler. Nerede o güzel memleket? Armut com tonla reklam verip milletin cep telefonuna uygulama indirtsin. Sonra bu uygulamalarda insanlar iş ilanı girsin. Sen de bu ilanlar üzerinden bedava müşteri bul. Armut com senin için hayrına reklam parası harcasın kendi müşteri networkünü senin bedava kullanmana izin versin.

    Maalesef sana hakkını ve hukukunu öğretmemişler değerli kardeşim. Sen özel üniversiteye giderken okul sana iş bulma garantisi veriyor mu? Sen ingilizce kursuna yazıldığında kurs sonunda çatır çatır konuşacağını garanti eden kurs var mı? Sen ne ile neyi satın almaya çalışıyorsun? Adamlar sana garanti iş bulacak olsalar bunu ayda 24 liraya mı yaparlar? Dünyada ayda 24 liraya garanti iş bulacağını vaadeden bir sistem varsa kimse işsiz kalmazdı.

    Böyle şu firma sahte ilan açıyor olabilir, bu firma sahte kayıt gösteriyor olabilir diyen adamların çok iyi niyetli olduklarını üdşünmüyorum. Bu durum eğer bu sistemi sen kurmuş olsaydın böyle yapacağını gösteriyor.

    Ben 5 ay önce armut com üzerinden bir ilan açtım ve psikolog aradım. 5 psikolog teklif gönderdi. 4 tanesi kopyala yapıştır bir metin göndermişler. Bir psikolog ismimi yazıp ilanda sorduğum sorular ile ilgili bilgiler vererek fiyat teklifi gönderdi. Ve kabul ettim. Saati 200 lira. 5 aydır en az ayda 2 kere görüştük ki bazen her hafta uğradığım da oldu. Yani bu psikolog armutcoma 5 ayda ne kadar üyelik ücreti ödedi bilmiyorum ama sadece benden 3-4 senelik üyelik ücretini 5 ayda çıkardı onun dışında bulduğu tüm işler ekstra kar.
  • 24-02-2020, 09:56:39
    #16
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajı buraya yazdığınıza inanamıyorum. Yarın bir gün r10 u da şikayet edersin sen CİMER'e. Türkiye'nin en büyük webmaster platformunda silver üyelik aldık ama iş bulamıyoruz diye. Cimerdekilere de yazık sizin gibi insanlar ile uğraşmak zorundalar. Sen diyorsun ki ben bu şehirdeki en işlek alışveriş merkezlerinden birinde dükkan kiralarım ama kira ödemek istemiyorum. Yok kira ödeyeceksem bana satış garantisi versinler. Nerede o güzel memleket? Armut com tonla reklam verip milletin cep telefonuna uygulama indirtsin. Sonra bu uygulamalarda insanlar iş ilanı girsin. Sen de bu ilanlar üzerinden bedava müşteri bul. Armut com senin için hayrına reklam parası harcasın kendi müşteri networkünü senin bedava kullanmana izin versin.

    Maalesef sana hakkını ve hukukunu öğretmemişler değerli kardeşim. Sen özel üniversiteye giderken okul sana iş bulma garantisi veriyor mu? Sen ingilizce kursuna yazıldığında kurs sonunda çatır çatır konuşacağını garanti eden kurs var mı? Sen ne ile neyi satın almaya çalışıyorsun? Adamlar sana garanti iş bulacak olsalar bunu ayda 24 liraya mı yaparlar? Dünyada ayda 24 liraya garanti iş bulacağını vaadeden bir sistem varsa kimse işsiz kalmazdı.

    Böyle şu firma sahte ilan açıyor olabilir, bu firma sahte kayıt gösteriyor olabilir diyen adamların çok iyi niyetli olduklarını üdşünmüyorum. Bu durum eğer bu sistemi sen kurmuş olsaydın böyle yapacağını gösteriyor.

    Ben 5 ay önce armut com üzerinden bir ilan açtım ve psikolog aradım. 5 psikolog teklif gönderdi. 4 tanesi kopyala yapıştır bir metin göndermişler. Bir psikolog ismimi yazıp ilanda sorduğum sorular ile ilgili bilgiler vererek fiyat teklifi gönderdi. Ve kabul ettim. Saati 200 lira. 5 aydır en az ayda 2 kere görüştük ki bazen her hafta uğradığım da oldu. Yani bu psikolog armutcoma 5 ayda ne kadar üyelik ücreti ödedi bilmiyorum ama sadece benden 3-4 senelik üyelik ücretini 5 ayda çıkardı onun dışında bulduğu tüm işler ekstra kar.
    Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
  • 24-02-2020, 10:15:15
    #17
    İşine gelmeyen kullanmaz olur biter. Sonuçta kimsenin kimseye garanti iş sağlama sözü yok.. Belki kendi ekibi bile arada iş ilanları açıyor olabilir. Baktın öyle düşünüyorsun, iş de gelmiyor bir daha ödeme yapmazsın paran da cebinde kalır.. Varsayımlarla yola çıkılmaz.
  • 24-02-2020, 10:18:39
    #18
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
    Benim Arkadaşımda Kullanıyor Mimar Deli Gibi iş Yapıyor Bazı kişilere Pahalı Gelebilir Ama Bazılarıda Sırf Oradan Para Kazanıyor (ben hiç Kullanmadım Yakın Arkadaşım Kullanıyor)