İşine gelmeyen kullanmaz olur biter. Sonuçta kimsenin kimseye garanti iş sağlama sözü yok.. Belki kendi ekibi bile arada iş ilanları açıyor olabilir. Baktın öyle düşünüyorsun, iş de gelmiyor bir daha ödeme yapmazsın paran da cebinde kalır.. Varsayımlarla yola çıkılmaz.