• 24-02-2020, 21:13:44
    #28
    Tatoğlubilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kullanıyorum( alıcı olarak ) . Teklif veren kişiler için çok saçma bir sistem bence mesaj için dünya para alıyorlar google ads reklamlarına çıksalar daha iyi. Ancak müşteri olarak açıyorum ilanımı tak 3-5 kişi yazıyor işime geleni çağırıyorum. Bence çok güzel bir sistem adamlar yapmış buyurun sizde yapın ve bu paraları talep edebilirsiniz.Hizmet alıp almamak ya da verip vermemek size kalmış bir durum . Kimse zorla kullandırtmıyor diye düşünüyorum
    4 veya 5 teklif verilebiliyor bi ilana ve hepsinden ücret alıyor. İşi alandan da komisyon alıyor, güzel iş yani

    Bir hikaye var ya köylünün biri arazinin bir yerini gösterip burada hazine var diyor aramaya koyuluyor arkasından onlarcası gidiyor.. Bunu gören uyanık biri orada kazma kürek satmaya başlıyor ve tabi parayı o kazanıyor diğerleri aradığıyla kalıyor

    armut da biraz o hesap alışveriş olsun olmasın ben parama bakarım diyor, indiriyor

    Öyle olacağına ilanla alakalı herkese bildirim gönderse hepsi teklifini verse alıcının seçeceği kişiden komisyon alsa böyle dertler olmaz

    Ama bunu da engelleyen yine insanımız oradan işi alıp dışarıdan komisyonsuz bitirmeye çalışıyorlar..

    Öyle olunca da armut da teklifi paralı yapıp sistemi bence işlemez hale getiriyor. İki ucu boklu değnek kısaca
  • 24-02-2020, 23:07:28
    #29
    Teklif ücretini ödeyip, teklifi verip işi bağlamak için ilanın sahibini aramak istedim, gelen cevap: "Vodafone'a kayıtlı böyle bir numara bulunmamaktadır." Güler misin ağlar mısın?
  • 25-02-2020, 08:05:16
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cimer yalnızca kamu çalışanlarını veya kamu kurumlarını şikayet edebilmeniz için var.
  • 26-02-2020, 03:57:25
    #31
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimere durumu anlattım,


     Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine yapmış olduğunuz 20.01.2020 tarih ve 2000186xxx sayılı başvurunuzun incelenmesi sonucu;
    Başvurunuzda belirttiğiniz uygulama ile ilgili ekonomik olarak mağduriyetinizin olduğunu düşünüyorsanız ************** suçundan
    dolayı şikayetiniz var ise, bulunduğunuz yere en yakın Polis Merkezi veya Jandarma birimine, yada Cumhuriyet Savcılığına elinizdeki deliller ile birlikte müracaat etmeniz
    halinde gerekli işlemler yapılacaktır.
    Bilgilerinize rica ederim.
    şimdi 2 taraftan üzülüyorum, bu zor piyasa şartlarında bi umut diyip cebimizdeki parayı onlara verip iş beklemek üzüyor, birde cimerin bizimle ilgilenmemesi üzüyor.

    Şimdi ben hakkımı arama kalksam yıllar sürecek, bana diyecekleri ; Sen kimsin ;?

    Sağda solda haber yapıp paylaşsam devlet yarın yakalayıp beni vatan hainliğinden içeri atacak, en güzeli suriyeli olup piyasada takılmak...
    Selamlar; Bu tarz siteler ilk başta ücret aldığı için ilanın gerçek olmadığı bile çok oluyor. Ama işsizlik karşısında sana şöyle teklifim olarabilir. Artık bir çok firma B2B şeklinde çalışıyor. Ayrıca bionluk ve dolar kazandırmayı sağlayan upwork ve gizli müşteri işi yaparak para kazanabilirsin. Bu sistemlerle aylık 3000 tl kazanman mümkündür. Tekrardan geçmiş olsun diyorum.
  • 16-02-2021, 20:30:03
    #32
    merhaba arkadaşlar armut.com un telefon numarasına nasıl ulaşabilirim numaralarını doğrudan bilen varmı ? internetten baktım ama bulamadım bana çok acil lazım !!!
  • 19-02-2021, 10:30:09
    #33
    Konu yeri yanlış "Maxi Geyik" Kategorisine taşınmalı
  • 19-02-2021, 15:56:49
    #34
    Platin üye
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu yeri yanlış "Maxi Geyik" Kategorisine taşınmalı
    Konu açılalı 1 yıl oldu, maxi geyik olan sizsiniz
  • 19-02-2021, 15:58:19
    #35
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açılalı 1 yıl oldu, maxi geyik olan sizsiniz
    Konu yerinin yanlış olduğu gerçeğini değiştiriyor mu bu yani
    Yeni-Eski olmasının yorumumla alakası nedir