Tatoğlubilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kullanıyorum( alıcı olarak ) . Teklif veren kişiler için çok saçma bir sistem bence mesaj için dünya para alıyorlar google ads reklamlarına çıksalar daha iyi. Ancak müşteri olarak açıyorum ilanımı tak 3-5 kişi yazıyor işime geleni çağırıyorum. Bence çok güzel bir sistem adamlar yapmış buyurun sizde yapın ve bu paraları talep edebilirsiniz.Hizmet alıp almamak ya da verip vermemek size kalmış bir durum . Kimse zorla kullandırtmıyor diye düşünüyorum
4 veya 5 teklif verilebiliyor bi ilana ve hepsinden ücret alıyor. İşi alandan da komisyon alıyor, güzel iş yani

Bir hikaye var ya köylünün biri arazinin bir yerini gösterip burada hazine var diyor aramaya koyuluyor arkasından onlarcası gidiyor.. Bunu gören uyanık biri orada kazma kürek satmaya başlıyor ve tabi parayı o kazanıyor diğerleri aradığıyla kalıyor

armut da biraz o hesap alışveriş olsun olmasın ben parama bakarım diyor, indiriyor

Öyle olacağına ilanla alakalı herkese bildirim gönderse hepsi teklifini verse alıcının seçeceği kişiden komisyon alsa böyle dertler olmaz

Ama bunu da engelleyen yine insanımız oradan işi alıp dışarıdan komisyonsuz bitirmeye çalışıyorlar..

Öyle olunca da armut da teklifi paralı yapıp sistemi bence işlemez hale getiriyor. İki ucu boklu değnek kısaca