Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
Bende kullanıyorum( alıcı olarak ) . Teklif veren kişiler için çok saçma bir sistem bence mesaj için dünya para alıyorlar google ads reklamlarına çıksalar daha iyi. Ancak müşteri olarak açıyorum ilanımı tak 3-5 kişi yazıyor işime geleni çağırıyorum. Bence çok güzel bir sistem adamlar yapmış buyurun sizde yapın ve bu paraları talep edebilirsiniz.Hizmet alıp almamak ya da verip vermemek size kalmış bir durum . Kimse zorla kullandırtmıyor diye düşünüyorum