Amurt.com da çalışıyormusunuz hocam? Bi bagınız mevcutmu? Cunki sistemleri çok saçma, kullanan biri gördüm sonunda oda sizsiniz.
Hocam,
Armut.com la herhangi bir bağım yok. İş alımı vs. de yapmıyorum. Sadece sistemi detaylı incelemiş birisi olarak şunu söyleyebilirim.
Saçma herhangi bir husus yok, sistem müşteriyi size buluyor ve bunun ücretini sizden alıyor. Müşteriyi ikna etmek tamamen size kalmış. Birkaç ay evvel bir tabelacıdan duyduğum sözü söyleyeyim size, "İş yerinin kepenklerini açmadan işi armuttan buluyorum. verdiğim para bu yüzden gözüme gelmiyor" demişti. Kısacası, işi kapabilmek sizin pazarlama yeteneğinizle alakalı.
Reklam çıktığınızda da gösterim başına ücret ödüyorsunuz, gösterimi dönüşüme dönüştürmek sizin elinizde. Hiç dönüşüm alamayabilirsiniz. Eğer zarardaysanız kullanmazsınız. Ama sistemi bitirmeye çalışmak, hizaya getirmeye çalışmak garip olmaz mı

(Sözüm size değil)