• 01-09-2008, 18:56:04
    #1
    Neden hep böyle ? İnsanlar kendine değer verildiğini anlayınca , değer verene neden önem vermiyor.Değer versin diye dolanan her insanı terslemek mi lazım artık.2 gün önce beraber gezelim diye dolanan kişi , buğün ben görmeyeyim diye kamerayı kapatıyor.2 günde ne değişti?Ankara’ya tekrar geldik o kadar.Peki ne yaptım ben ona..Suçum onu adam yerine koyup 2 laf etmek mi ? Bana farklısın diyorlar.Neyim farklı.Birilerinden değer görmeyi beklemem mi farklı olan ? Yoksa birilerine değer vermeyi istemek mi ? Aslında en iyisi hepsinden uzaklaşmak.İhanet etmesin diye ömrümün sonuna kadar bilgisayarla mı yoksa sanal arkadaşlarla mı dostluk kurmalıyım ?

    Bundan sonra ki tek gayem girebilirsem Kara Harp Okulu’na girip bitirdikten sonra , bordo bereli eğitimi almak ardından ise Güneydoğu’ ya tayinimi istemek.Kurtulmak istiyorum bu boşluktan..Sadece kurtulmak!


    Bunu burda paylaşmamın tek nedeni rahatlamak
  • 01-09-2008, 19:29:46
    #2
    tek sorunun fazlasından fazla deger vermek zamanında bende fazla deger verdim ama sonuc hep husran oldu ama alısmalısın ki sallayarak dünyayı tek sorun bu kişilere fazla bakarsan senden uzaklasır ve kendinilerini bi mok sanarlar ama sen fazla ilgi göstermeyince kendileri sana bakar bende durum bu suanda 5-6 ya yakın cıktıgım var tek yaptıgım sey dünyayı sallayarak yasamak hiç isyan etmem hiç kızmam bırakan kendi bilir herşeye okey demeyi biliceksin neyse arkadasım sen kendini pek üzme deymez hedefine inş. ulaşırsın allah yolunu açık eder bide o soruyu kendine zor ve degerinden fazla deger gösterme kimseye hemde kimseye
  • 01-09-2008, 19:36:31
    #3
    kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek sorunun fazlasından fazla deger vermek zamanında bende fazla deger verdim ama sonuc hep husran oldu ama alısmalısın ki sallayarak dünyayı tek sorun bu kişilere fazla bakarsan senden uzaklasır ve kendinilerini bi mok sanarlar ama sen fazla ilgi göstermeyince kendileri sana bakar bende durum bu suanda 5-6 ya yakın cıktıgım var tek yaptıgım sey dünyayı sallayarak yasamak hiç isyan etmem hiç kızmam bırakan kendi bilir herşeye okey demeyi biliceksin neyse arkadasım sen kendini pek üzme deymez hedefine inş. ulaşırsın allah yolunu açık eder bide o soruyu kendine zor ve degerinden fazla deger gösterme kimseye hemde kimseye
    aynen şu zamana kadar tek hatam oldu o da birine çok değer verdim sonrası aynen öyle... kaybediyorsun... 8 ay peşimde koşan iplemediğim insan şimdilerde kendini bi *ok sanıyor, neden?... Hata bende onu ben bu şekile getirdim.Valla konuyu gördüm şimdi yine içim gitti.
  • 01-09-2008, 20:13:25
    #4
    bunu gelip webmaster forumunda mı soruyorsun ?
    daha çok sorarsın. madem yanlızsın kapatacan PC i çıkıp gezip dolaşacan sosyalleşecen.
  • 01-09-2008, 20:34:01
    #5
    tek yapmanız gereken sey takmıyacaksınız bu konuyu zamanı gelince olacak herşey

    3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen oda seni 1 kurusa bile satar

    arkadaslar ince eleyip sık dokuyun askım demeden önce bi daha düşünün ben canım diyorum ama gerçekten canlarım onlar benim valide artık usandı telefonlara bakmaktan artık yanlıs numara diyor arayanlara
  • 02-09-2008, 00:14:44
    #6
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu gelip webmaster forumunda mı soruyorsun ?
    daha çok sorarsın. madem yanlızsın kapatacan PC i çıkıp gezip dolaşacan sosyalleşecen.
    Çıkıp sosyalleştik işte .2 Günlük adamın bana yaptığı belli.Kamerayı kapatıyo.Bundan sonraki felsefem ***mden aşağı ,kaşımpaşa.
  • 02-09-2008, 00:35:57
    #7
    sosyalleşmekten anladığın msn de kamera açmak mı ?
  • 02-09-2008, 13:57:47
    #8
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sosyalleşmekten anladığın msn de kamera açmak mı ?
    Hayır 1 hafta memleketime gidip kafa dağıtmak.İnsanlarla tanışmak.Bunları uyguladım .Sonuç = hüsran
  • 02-09-2008, 15:27:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu gelip webmaster forumunda mı soruyorsun ?
    daha çok sorarsın. madem yanlızsın kapatacan PC i çıkıp gezip dolaşacan sosyalleşecen.

    Önce arkadaş çevresi edinmesi lazım sonra gerisi gelir