Neden hep böyle ? İnsanlar kendine değer verildiğini anlayınca , değer verene neden önem vermiyor.Değer versin diye dolanan her insanı terslemek mi lazım artık.2 gün önce beraber gezelim diye dolanan kişi , buğün ben görmeyeyim diye kamerayı kapatıyor.2 günde ne değişti?Ankara’ya tekrar geldik o kadar.Peki ne yaptım ben ona..Suçum onu adam yerine koyup 2 laf etmek mi ? Bana farklısın diyorlar.Neyim farklı.Birilerinden değer görmeyi beklemem mi farklı olan ? Yoksa birilerine değer vermeyi istemek mi ? Aslında en iyisi hepsinden uzaklaşmak.İhanet etmesin diye ömrümün sonuna kadar bilgisayarla mı yoksa sanal arkadaşlarla mı dostluk kurmalıyım ?
Bundan sonra ki tek gayem girebilirsem Kara Harp Okulu’na girip bitirdikten sonra , bordo bereli eğitimi almak ardından ise Güneydoğu’ ya tayinimi istemek.Kurtulmak istiyorum bu boşluktan..Sadece kurtulmak!
Bunu burda paylaşmamın tek nedeni rahatlamak