deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sosyalleşmekten anladığın msn de kamera açmak mı ?
Hayır 1 hafta memleketime gidip kafa dağıtmak.İnsanlarla tanışmak.Bunları uyguladım .Sonuç = hüsran