Konu
Neden Hep Yalnızım, Neden Hep Böyle?
02-09-2008, 13:57:47
#8
Line
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sosyalleşmekten anladığın msn de kamera açmak mı ?
Hayır 1 hafta memleketime gidip kafa dağıtmak.İnsanlarla tanışmak.Bunları uyguladım .Sonuç = hüsran