tek sorunun fazlasından fazla deger vermek zamanında bende fazla deger verdim ama sonuc hep husran oldu ama alısmalısın ki sallayarak dünyayı tek sorun bu kişilere fazla bakarsan senden uzaklasır ve kendinilerini bi mok sanarlar ama sen fazla ilgi göstermeyince kendileri sana bakar bende durum bu suanda 5-6 ya yakın cıktıgım var tek yaptıgım sey dünyayı sallayarak yasamak hiç isyan etmem hiç kızmam bırakan kendi bilir herşeye okey demeyi biliceksin neyse arkadasım sen kendini pek üzme deymez hedefine inş. ulaşırsın allah yolunu açık eder bide o soruyu kendine zor ve degerinden fazla deger gösterme kimseye hemde kimseye
aynen şu zamana kadar tek hatam oldu o da birine çok değer verdim sonrası aynen öyle... kaybediyorsun... 8 ay peşimde koşan iplemediğim insan şimdilerde kendini bi *ok sanıyor, neden?... Hata bende onu ben bu şekile getirdim.Valla konuyu gördüm şimdi yine içim gitti.