tek sorunun fazlasından fazla deger vermek zamanında bende fazla deger verdim ama sonuc hep husran oldu ama alısmalısın ki sallayarak dünyayı tek sorun bu kişilere fazla bakarsan senden uzaklasır ve kendinilerini bi mok sanarlar ama sen fazla ilgi göstermeyince kendileri sana bakar bende durum bu suanda 5-6 ya yakın cıktıgım var tek yaptıgım sey dünyayı sallayarak yasamak hiç isyan etmem hiç kızmam bırakan kendi bilir herşeye okey demeyi biliceksin neyse arkadasım sen kendini pek üzme deymez hedefine inş. ulaşırsın allah yolunu açık eder bide o soruyu kendine zor ve degerinden fazla deger gösterme kimseye hemde kimseye