deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu gelip webmaster forumunda mı soruyorsun ?
daha çok sorarsın. madem yanlızsın kapatacan PC i çıkıp gezip dolaşacan sosyalleşecen.
Çıkıp sosyalleştik işte .2 Günlük adamın bana yaptığı belli.Kamerayı kapatıyo.Bundan sonraki felsefem ***mden aşağı ,kaşımpaşa.