Neden Hep Yalnızım, Neden Hep Böyle? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neden Hep Yalnızım, Neden Hep Böyle?
10
●
2.597
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Neden Hep Yalnızım, Neden Hep Böyle?
1
2
02-09-2008, 15:37:50
#10
lonely_city
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunu gelip webmaster forumunda mı soruyorsun ?
daha çok sorarsın. madem yanlızsın kapatacan PC i çıkıp gezip dolaşacan sosyalleşecen.
Deli dana haklı. imzasındaki gibi birazda maço olacaksın okadar
03-09-2008, 12:57:10
#11
munzur
Sosyalleşmek lazım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler