delamis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yerli Araç Üretimi Hakkındaki Nacizane Görüşlerim
37
●954
- 14-01-2020, 13:24:16Benimkisi sadece kaygı ve bu kadar alt yapıyı 2023'e kadar yapacak adımların nasıl tamamlanacağı yönünde. Kaldı ki mekanik motor teknolojisini küçümsüyorsun bu teknoloji ülkemizde mevcut değil. Kendi motorunu yerli ve milli olarak mühendislerin ile üretmek kolay iş dğeil. Adamlar bu teknolojiyi 100 yıldır geliştiriyor. Ben bunun derdindeyim. Yerli ve milli olmak demek herşeyiyle sana ait olan proje ve parçalardan bilim insanlarından ve mühendislerinden oluşur.
- 14-01-2020, 13:25:36İçten yanmalı bir motor ile başarılı olmak mümkün değil, o yüzden elektrikli motor tercih edildi.AppsTRDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 13:26:53Bi bitmediniz, az sonra tasarımını italyanlar yapmış da dersinAppsTRDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 13:28:09Amaçlarının altında elbet de yeni dünya düzeni büyük israil vs bir çok proje var lakin benim kastettiğim şey tamamen yerli ve milli teknolojimizin gelişememesi ve bu yöndeki endişelerim. Yani bu aracı zaten yaparsın ama o kadar alt yapıyı bir anda yaygın hale getirmek zor iş. Adamlar 100'lerce yıl araç teknolojisini geçmişten günümüze geliştirdi. Bir anda güzel adım atıyorsun ama bir yanda da eksiklikler fazla ve birikim az. Tek endişem bu yönde...BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 13:28:48Hocam bizim aklımıza bu kadarı geliyorsa onların aklına daha fazlası geliyordur, her şeyi düşünüyorlardır bence. Üstelik yatırım yapanlar, çalışanlar boş adamlar değil şuan bizim bilmediğimiz onların yaptıkları kim bilir kaç sistem daha vardır. Hem yapılacak her şeyi duyurmaları bence mantıklı olmaz forum içinde bile birisi bir siteden para kazanınca çoğu insan aynısını yapmaya başlıyor, elektrikli otomobil gibi büyük bir sektörde de illaki kopyalama çalınma ihtimalleri olabilir. Bütün sorunları çıkış tarihine kadar çözeceklerini düşünüyorum.
- 14-01-2020, 13:29:16Ben burda eleştirisel yaklaşmadım sadece konuda endişelerden bahsettim mevzuyu derinlere çekmeye gerek yok...delamis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten tek isteğim de bu yönde. Yoksa bu ülkenin elbet de kendi arabası olmasını en çok isteyenlerden biri de benim lakin bu bahsedilen alt yapılar kolay değil. Endişemin odak noktası bu.dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-01-2020, 13:34:24Mekanik motor yapmalıydık cümlesinden sonra ciddiyet ile okuyamadım...
- 14-01-2020, 13:34:58Zaten çoğu altyapıyı yapan, geliştiren startuplar Türkiye de varmış hocam Hakkı Alkan'ın videosunda kendi söylüyor. Ama medyamız saçma haberler yapmak yerine bu girişimleri haber yapmadığı için bilmiyoruz. İnşallah başarılı bir sonuç alacağız. İçimizi rahat tutalım benceAppsTRDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle