Ben burda eleştirisel yaklaşmadım sadece konuda endişelerden bahsettim mevzuyu derinlere çekmeye gerek yok...
Zaten tek isteğim de bu yönde. Yoksa bu ülkenin elbet de kendi arabası olmasını en çok isteyenlerden biri de benim lakin bu bahsedilen alt yapılar kolay değil. Endişemin odak noktası bu.
Zaten çoğu altyapıyı yapan, geliştiren startuplar Türkiye de varmış hocam Hakkı Alkan'ın videosunda kendi söylüyor. Ama medyamız saçma haberler yapmak yerine bu girişimleri haber yapmadığı için bilmiyoruz. İnşallah başarılı bir sonuç alacağız. İçimizi rahat tutalım bence