Bi bitmediniz, az sonra tasarımını italyanlar yapmış da dersin
Ben burda eleştirisel yaklaşmadım sadece konuda endişelerden bahsettim mevzuyu derinlere çekmeye gerek yok...
Hocam bizim aklımıza bu kadarı geliyorsa onların aklına daha fazlası geliyordur, her şeyi düşünüyorlardır bence. Üstelik yatırım yapanlar, çalışanlar boş adamlar değil şuan bizim bilmediğimiz onların yaptıkları kim bilir kaç sistem daha vardır. Hem yapılacak her şeyi duyurmaları bence mantıklı olmaz forum içinde bile birisi bir siteden para kazanınca çoğu insan aynısını yapmaya başlıyor, elektrikli otomobil gibi büyük bir sektörde de illaki kopyalama çalınma ihtimalleri olabilir. Bütün sorunları çıkış tarihine kadar çözeceklerini düşünüyorum.
Zaten tek isteğim de bu yönde. Yoksa bu ülkenin elbet de kendi arabası olmasını en çok isteyenlerden biri de benim lakin bu bahsedilen alt yapılar kolay değil. Endişemin odak noktası bu.