Hocam bizim aklımıza bu kadarı geliyorsa onların aklına daha fazlası geliyordur, her şeyi düşünüyorlardır bence. Üstelik yatırım yapanlar, çalışanlar boş adamlar değil şuan bizim bilmediğimiz onların yaptıkları kim bilir kaç sistem daha vardır. Hem yapılacak her şeyi duyurmaları bence mantıklı olmaz forum içinde bile birisi bir siteden para kazanınca çoğu insan aynısını yapmaya başlıyor, elektrikli otomobil gibi büyük bir sektörde de illaki kopyalama çalınma ihtimalleri olabilir. Bütün sorunları çıkış tarihine kadar çözeceklerini düşünüyorum.