BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerika petrol için savaşmıyor niyeti ve amacı tamamen farklı menfaatlerde bence daha iyi araştırmalısınız bu konuları petrol rezervi olsaydı benzinli araçların kullanımı bazı ülkelerde yasaklanmazdı amerikada neden tüm istasyonlarda elektirkli şarj yok diye kavga çıkmazdı amerikada petrole zam gelmezdi.
Amaçlarının altında elbet de yeni dünya düzeni büyük israil vs bir çok proje var lakin benim kastettiğim şey tamamen yerli ve milli teknolojimizin gelişememesi ve bu yöndeki endişelerim. Yani bu aracı zaten yaparsın ama o kadar alt yapıyı bir anda yaygın hale getirmek zor iş. Adamlar 100'lerce yıl araç teknolojisini geçmişten günümüze geliştirdi. Bir anda güzel adım atıyorsun ama bir yanda da eksiklikler fazla ve birikim az. Tek endişem bu yönde...