• 11-01-2020, 00:02:12
    #10
    Mülteci almamız problem değil. Gerekli şartlar ve koşullar sağlandıktan sonra "işsiz" olan kesim gönderilecek. Doktor, Avukat, Mühendis tarzı devletin işine yarayacak kesim ise kalacak. Dünya'da zaten uzun yıllardan beri iklim krizi ve su problemi var. Bu yıllardan beri bas bas bağırılıyor. Avusturalya'da şu an yanan ormanların sıkıntısını önümüzdeki yıllarda çok güzel bir şekilde tüm dünya olarak çekeceğiz. O yüzden elinizden geldiğince bol bol ağaç dikin. Duş ve bulaşık sürelerini yarıya düşürün. Sadece benim yapmam ile olur mu diye düşünmeyin. Küçük bir kıvılcım, yangına sebebiyet veriyor böyle düşünün.

    İnsanların daha bilinçli ve duyarlı olduğu bir dünya dileği ile...

    İyi forumlar.
  • 11-01-2020, 00:03:15
    #11
    su tükeniyor meselesi global bir kandırmaca.
    Dünyada herkeze yetecek kadar fazlası ile su var.
    büyük ülkelerin jeopolitik çıkarlar için ispatları ile anlattıkları bir yalan. Sular azalıyor yalanı.
    Bugün eskisinden daha fazla su var dünyada ve Türkiyede, hatta ileride çoğu yer sular altında kalacak.
    Mültecilere gelince, onlar su ile yaşamıyor, her türlü nimetlerden bizden fazla ve ücretsiz yararlanıyorlar. Müstakbel vatandaş ve oy deposu sadece su ile beslenmiyorlar.
  • 11-01-2020, 00:05:25
    #12
    Deve muhabbetine döner, dıkşınya.
  • 11-01-2020, 00:13:06
    #13
    ByTeksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deniz suyunu aritma projesi üzerinde calisma yapilmali..
    Yapılıyor ama çok pahalı

    kaizensosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mülteci almamız problem değil. Gerekli şartlar ve koşullar sağlandıktan sonra "işsiz" olan kesim gönderilecek. Doktor, Avukat, Mühendis tarzı devletin işine yarayacak kesim ise kalacak. Dünya'da zaten uzun yıllardan beri iklim krizi ve su problemi var. Bu yıllardan beri bas bas bağırılıyor. Avusturalya'da şu an yanan ormanların sıkıntısını önümüzdeki yıllarda çok güzel bir şekilde tüm dünya olarak çekeceğiz. O yüzden elinizden geldiğince bol bol ağaç dikin. Duş ve bulaşık sürelerini yarıya düşürün. Sadece benim yapmam ile olur mu diye düşünmeyin. Küçük bir kıvılcım, yangına sebebiyet veriyor böyle düşünün.

    İnsanların daha bilinçli ve duyarlı olduğu bir dünya dileği ile...

    İyi forumlar.
    Güzel yorumsuz için teşekkür ederim
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    su tükeniyor meselesi global bir kandırmaca.
    Dünyada herkeze yetecek kadar fazlası ile su var.
    büyük ülkelerin jeopolitik çıkarlar için ispatları ile anlattıkları bir yalan. Sular azalıyor yalanı.
    Bugün eskisinden daha fazla su var dünyada ve Türkiyede, hatta ileride çoğu yer sular altında kalacak.
    Mültecilere gelince, onlar su ile yaşamıyor, her türlü nimetlerden bizden fazla ve ücretsiz yararlanıyorlar. Müstakbel vatandaş ve oy deposu sadece su ile beslenmiyorlar.
    Hocam yapmayın ne olur, nasıl kandırmaca olabilir.
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deve muhabbetine döner, dıkşınya.

    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su dağıtımı ülke ülke yapılırsa ilk 100 ülke sırasına giremeyeceğimiz kesin
    Kimsenin suyunu başkası ile paylaşacağını düşünmüyorum
  • 11-01-2020, 00:18:58
    #14
    Niye olmasın hocam?
    Bugüne kadar kandırılmadıkmı hep?
    Bir düşünün.
    Dünyada tekel olmuş xx kökenli bir firma bulaşıklarınızı elde yıkamayın su tasarrufu yapın diye bulaşık deterjanı reklamı yapıyorsa, bizi düşündüğü için mi?
  • 11-01-2020, 00:21:49
    #15
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye olmasın hocam?
    Bugüne kadar kandırılmadıkmı hep?
    Bir düşünün.
    Dünyada tekel olmuş xx kökenli bir firma bulaşıklarınızı elde yıkamayın su tasarrufu yapın diye bulaşık deterjanı reklamı yapıyorsa, bizi düşündüğü için mi?
    Su olmazsa bulaşık makinesini nasıl satacaklar? Pazar küçülür
    ama sizin teoriniz çok daha mantıklı.
  • 11-01-2020, 00:25:32
    #16
    yani hocam, adamlar oynuyor biz izliyoruz adamlar filmin adını bile koymuş.
    Bitti kelimesini ingilizceye bir çevirin bakalım ne çıkacak adamlar adını bile koymuş.
  • 11-01-2020, 00:27:41
    #17
    Günün birinde su biterse yine parası olan rahatça içer. Para da o dönemlerde oldukça değersiz olacağı için altın ile alınabilir olur sanırım.

    Gerçi bizim ülkemizin insanı susadığında kolayla dindiriyor susuzluğunu.
  • 11-01-2020, 05:45:36
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Sigara paletlerine uyguladıkları yeni ve harika tasarımı, o dönem gelince (ki inşallah gelmez) pet şişelerin üzerine " Yavaş için az için, önce yaşlılar ve çocuklar" gibi ibareler koymazlar inşallah Zira doğayı kirletiyor diye poşeti parayla satıp, doğanın içinden geçen termik santrallere filtre taktırmayan bir ülkede yaşıyoruz. Elektriği kaçak kullananları bulamayıp, faturalarda ise buyrun biz hırsızı bulamıyoruz ama faturasını siz ödeyeceksiniz diyip kaçak kullanım bedeli yansıtan bir ülkede yaşıyoruz. I like it.