Deniz suyunu aritma projesi üzerinde calisma yapilmali..
Yapılıyor ama çok pahalı
Mülteci almamız problem değil. Gerekli şartlar ve koşullar sağlandıktan sonra "işsiz" olan kesim gönderilecek. Doktor, Avukat, Mühendis tarzı devletin işine yarayacak kesim ise kalacak. Dünya'da zaten uzun yıllardan beri iklim krizi ve su problemi var. Bu yıllardan beri bas bas bağırılıyor. Avusturalya'da şu an yanan ormanların sıkıntısını önümüzdeki yıllarda çok güzel bir şekilde tüm dünya olarak çekeceğiz. O yüzden elinizden geldiğince bol bol ağaç dikin. Duş ve bulaşık sürelerini yarıya düşürün. Sadece benim yapmam ile olur mu diye düşünmeyin. Küçük bir kıvılcım, yangına sebebiyet veriyor böyle düşünün.
İnsanların daha bilinçli ve duyarlı olduğu bir dünya dileği ile...
İyi forumlar.
Güzel yorumsuz için teşekkür ederim
su tükeniyor meselesi global bir kandırmaca.
Dünyada herkeze yetecek kadar fazlası ile su var.
büyük ülkelerin jeopolitik çıkarlar için ispatları ile anlattıkları bir yalan. Sular azalıyor yalanı.
Bugün eskisinden daha fazla su var dünyada ve Türkiyede, hatta ileride çoğu yer sular altında kalacak.
Mültecilere gelince, onlar su ile yaşamıyor, her türlü nimetlerden bizden fazla ve ücretsiz yararlanıyorlar. Müstakbel vatandaş ve oy deposu sadece su ile beslenmiyorlar.
Hocam yapmayın ne olur, nasıl kandırmaca olabilir.
Deve muhabbetine döner, dıkşınya.
Su dağıtımı ülke ülke yapılırsa ilk 100 ülke sırasına giremeyeceğimiz kesin
Kimsenin suyunu başkası ile paylaşacağını düşünmüyorum