Sigara paletlerine uyguladıkları yeni ve harika tasarımı, o dönem gelince (ki inşallah gelmez) pet şişelerin üzerine " Yavaş için az için, önce yaşlılar ve çocuklar" gibi ibareler koymazlar inşallah Zira doğayı kirletiyor diye poşeti parayla satıp, doğanın içinden geçen termik santrallere filtre taktırmayan bir ülkede yaşıyoruz. Elektriği kaçak kullananları bulamayıp, faturalarda ise buyrun biz hırsızı bulamıyoruz ama faturasını siz ödeyeceksiniz diyip kaçak kullanım bedeli yansıtan bir ülkede yaşıyoruz. I like it.