Mülteci almamız problem değil. Gerekli şartlar ve koşullar sağlandıktan sonra "işsiz" olan kesim gönderilecek. Doktor, Avukat, Mühendis tarzı devletin işine yarayacak kesim ise kalacak. Dünya'da zaten uzun yıllardan beri iklim krizi ve su problemi var. Bu yıllardan beri bas bas bağırılıyor. Avusturalya'da şu an yanan ormanların sıkıntısını önümüzdeki yıllarda çok güzel bir şekilde tüm dünya olarak çekeceğiz. O yüzden elinizden geldiğince bol bol ağaç dikin. Duş ve bulaşık sürelerini yarıya düşürün. Sadece benim yapmam ile olur mu diye düşünmeyin. Küçük bir kıvılcım, yangına sebebiyet veriyor böyle düşünün.

İnsanların daha bilinçli ve duyarlı olduğu bir dünya dileği ile...

İyi forumlar.