Emirr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 yıl sonra su tükenirse ne olur?
31
●976
- 11-01-2020, 09:56:41Türkiye'de su insanların susuzluktan öleceği şekilde tükenmez. Ama suya erişim aşırı pahalı hale gelecektir. 3 tarafın denizlerle çevrili, ortalama yüksekliği 900 metre olan bir ülkesin. Dağlarında buz kar bitmez, denizlerinde su bitmez. Sadece tuzluyu suyu arıtmak, ya da suyu taşımak için harcanacak devasa enerji yüzünden su pahalı bir hale gelecek. Yani o kadar pahalı hale gelir ki tekstil fabrikaların su giderlerini karşılayamaz, çiftçin tarlasını sulayamaz hale gelir. Ama susuzluktan ölmek diye bir şey söz konusu değil.
- 11-01-2020, 11:20:0220 Yıl sonra A haber: Günde 2 litre değil 50 ml su içmek ömrü uzatıyor

Ben bir çözümü bulunacağına inanıyorum. Tabi ki bu çözüm fakir Afrika ülkeleri gibi ülkelerinin değilde güçlü ve zengin ülkelerin başına geldiği zaman olacaktır. İnsanoğlu yumurta kapaya dayanınca bir çözümünü bulur.
- 11-01-2020, 17:35:37peki bu duruma ne diyorsunuz

Krizi fırsata çeviriyordurserhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da doğruRebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekmek yoksa pasta, su yoksa kola içinzego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız sonunda kadarPalladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne kadar pahalı olursa olsun biz bunu içmek zorundayız içmezsek ölürüz. Altın fiyatı dahi olsa alıp içilecek 4 gün içmezsen diğer tarafta içersindigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir çözüm olacağını düşünüyorum tabii ki ama ya bulunamazsa? O kadar tuzlu suyumuz varGltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2020, 18:46:57Sorunun cevabı çok basit. Önce fakirler içemeyip susuzluktan ölecek. Daha da kıt hale gelip fiyatı arttıkça Orta ölçekli insanlar ölecek... Zenginler hep yaşayacak
Bol bol su içecekler. Elinizdeki suyu parayla onlar alacak... Sizin çeşmenizden akmayan suyla onlar duş alıp viskisinden yudumlayacak... Hocam müthiş bilim kurgu filmi çıkartırmışım., yorumu yazarken fark ettim
- 11-01-2020, 19:41:41
- 12-01-2020, 12:49:12karizmaya bak be offfSerdarT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun çok dalgasını yaparız hocam ama 20 yıl sonra gerçek olursa ne olacak. 20 yıl sonra ben ölmezsem ve forum hala ayakta duruyorsa gelip yazacağım
- 12-01-2020, 13:37:25Üyeliği durdurulduParası olan yaşar, olmayan ölür. Bu kadar basit.


