• 10-01-2020, 23:54:32
    #1
    Biliyorsunuz ülkemize sürekli mülteci alıyoruz. 20 yıl sonra su ve gıda anlamında büyük sorun çekersek, özellikle su bulabilme konusunda büyük sıkıntılar çekersek ne olacak. Su dağıtımda öncelik kimin olacak? Kim hayatta kalmaya devam edecek? Diğer insalar hayatta kalmak için öteki insanları öldürecek mi? Biraz ütopik gelebilir ama su tükeniyor bunu hepimiz biliyoruz ve böyle devam ederse ülkemiz su kıtlığı çekecek.
  • 10-01-2020, 23:55:46
    #2
    Maden suyu içeriz o daha sağlıklı hele o günler bir gelsin düşünürüz olmadı buzları eritiriz
  • 10-01-2020, 23:56:40
    #3
    Ülke 50 milyon kişi bile olsa 6-7 sene içerisinde su kıtlığı yaşayacak, her kes gibi benim de konu ile alakalı hazır projelerim var
  • 10-01-2020, 23:57:35
    #4
    Merak etmeyin bir şey olmaz hocam. Bol bol su için, ömrü uzatıyor.
  • 11-01-2020, 00:00:16
    #5
    Deniz suyunu aritma projesi üzerinde calisma yapilmali..
  • 11-01-2020, 00:01:14
    #6
    Valla bizim insanımız zemzeme kaçak boru çeker kullanır, sen korkma hocam 😊
  • 11-01-2020, 00:01:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorsunuz ülkemize sürekli mülteci alıyoruz. 20 yıl sonra su ve gıda anlamında büyük sorun çekersek, özellikle su bulabilme konusunda büyük sıkıntılar çekersek ne olacak. Su dağıtımda öncelik kimin olacak? Kim hayatta kalmaya devam edecek? Diğer insalar hayatta kalmak için öteki insanları öldürecek mi? Biraz ütopik gelebilir ama su tükeniyor bunu hepimiz biliyoruz ve böyle devam ederse ülkemiz su kıtlığı çekecek.
    Tartışmadan uzak bir sekilde bir bilgi vermek istiyorum. Suan sondaj kuyuları açıp büyük bir kısmını tarımsal sulamada kullandığımız bu yeraltı suları. Su kaynaklarının yetmediği donemde insanlığın kullanması icin olduğunu düşünüyorum ama malesef gelecegimiz olan bu kaynakları bile kaçak şekilde kuyular açıp kullanıyoruz.
  • 11-01-2020, 00:01:10
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maden suyu içeriz o daha sağlıklı hele o günler bir gelsin düşünürüz olmadı buzları eritiriz
    Bu nasıl yorum ya

    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke 50 milyon kişi bile olsa 6-7 sene içerisinde su kıtlığı yaşayacak, her kes gibi benim de konu ile alakalı hazır projelerim var
    Hocam en büyük proje tuzlu suyu tatli suya çevirmek olur.

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin bir şey olmaz hocam. Bol bol su için, ömrü uzatıyor.
    Hocam bir şey oluyor, bol bol içiyorum

    ByTeksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deniz suyunu aritma projesi üzerinde calisma yapilmali..
    Hocam çok maliyetli oluyormuş. Ama daha ucuz yollu bir şey düşünerek bulunabilir.
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bizim insanımız zemzeme kaçak boru çeker kullanır, sen korkma hocam 😊
    Hocam bu sefer öyle olmiyacak bence
  • 11-01-2020, 00:01:56
    #9
    Su dağıtımı ülke ülke yapılırsa ilk 100 ülke sırasına giremeyeceğimiz kesin