Biliyorsunuz ülkemize sürekli mülteci alıyoruz. 20 yıl sonra su ve gıda anlamında büyük sorun çekersek, özellikle su bulabilme konusunda büyük sıkıntılar çekersek ne olacak. Su dağıtımda öncelik kimin olacak? Kim hayatta kalmaya devam edecek? Diğer insalar hayatta kalmak için öteki insanları öldürecek mi? Biraz ütopik gelebilir ama su tükeniyor bunu hepimiz biliyoruz ve böyle devam ederse ülkemiz su kıtlığı çekecek.
Tartışmadan uzak bir sekilde bir bilgi vermek istiyorum. Suan sondaj kuyuları açıp büyük bir kısmını tarımsal sulamada kullandığımız bu yeraltı suları. Su kaynaklarının yetmediği donemde insanlığın kullanması icin olduğunu düşünüyorum ama malesef gelecegimiz olan bu kaynakları bile kaçak şekilde kuyular açıp kullanıyoruz.