serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye olmasın hocam?
Bugüne kadar kandırılmadıkmı hep?
Bir düşünün.
Dünyada tekel olmuş xx kökenli bir firma bulaşıklarınızı elde yıkamayın su tasarrufu yapın diye bulaşık deterjanı reklamı yapıyorsa, bizi düşündüğü için mi?
Su olmazsa bulaşık makinesini nasıl satacaklar? Pazar küçülür
ama sizin teoriniz çok daha mantıklı.