• 07-01-2020, 16:39:02
    #10
    Yasal olarak bu işi yapmanız ççin şirkette iş güvenliği uzmanı bile çalıştırmanız gerekli sağlık bakanlığından onay almanız vs gerekli ya para basıp şirketi kurup üretime geçeceksiniz yada ufak ufak vergi levhasız illegal ile devam edeceksiniz
  • 07-01-2020, 16:38:59
    #11
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?
    Evet, vergi mükellefi oluyorsunuz. Şirket kurmayı ve kosgepten 50 bin tl desteği almak için yapmanız gerekenler hakkında bilgi veriliyor. Projeyi nasıl oluşturacağınız öğretiliyor. Eğitim sonrası destek alabilmeniz için size bir sertifika veriliyor.
  • 07-01-2020, 16:46:47
    #12
    Script ve Lisans
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünlerin test edilmesi, onaylatılması vs. vs. bir dünya hikaye... Parfüm işi için bende uğraşmıştım ama olmadı.
    Kimyager istediler mi ?



    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.

    Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.

    Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.
    İllaki bir yolu vardır hocam teşekkürler =)



    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben tam bilmiyorum fakat. Vergi levhası alıp şahıs işletmesi kurmak basit bunda herhangi bir sıkıntı ve zorluk yok fakat. Siz bir nevi üretim yaptığınız için standartlar sertifikalar testler vs istenebilir. oda maliyet olur fazlasıyla
    Maaliyet çok yüksek değilse hocam yapılabilir şeyler uğraşırız sorun yok sadece nasıl yol izleriz onu bilmiyoruz nereye gitmemiz gerek vs.
  • 07-01-2020, 17:25:36
    #13
    İşin içine üretim girince vergi kalemi basit oluyor diğer işlemler zorlaştırıyor. Dedikleri gibi mühendis vs. istenebiliyor. Hali hazırda bu işi yapan bir şirket ile görüşüp formüllerinizi onlara yaptırırsanız yani fason ürettirirseniz belki hem bunlardan kurtulursunuz hem de sabit yatırım maliyeti olmayacağından daha fazla ürünü daha kısa zamanda daha düşük maliyete çıkarabilirsiniz.
  • 08-01-2020, 00:04:51
    #14
    Script ve Lisans
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin içine üretim girince vergi kalemi basit oluyor diğer işlemler zorlaştırıyor. Dedikleri gibi mühendis vs. istenebiliyor. Hali hazırda bu işi yapan bir şirket ile görüşüp formüllerinizi onlara yaptırırsanız yani fason ürettirirseniz belki hem bunlardan kurtulursunuz hem de sabit yatırım maliyeti olmayacağından daha fazla ürünü daha kısa zamanda daha düşük maliyete çıkarabilirsiniz.
    Az önce birisiyle anlaştık gibi Fason işi gibi yapacağız ama şöyle bir durum var fason yapıyoruz diye internet satışımızı da yapabilir miyiz



    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal olarak bu işi yapmanız ççin şirkette iş güvenliği uzmanı bile çalıştırmanız gerekli sağlık bakanlığından onay almanız vs gerekli ya para basıp şirketi kurup üretime geçeceksiniz yada ufak ufak vergi levhasız illegal ile devam edeceksiniz
    Tercihimiz yasallaşmak hocam teşekkür ederim



    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.

    Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.

    Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.
    Dezavantajı nedir hocam ?
  • 08-01-2020, 00:07:48
    #15
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce birisiyle anlaştık gibi Fason işi gibi yapacağız ama şöyle bir durum var fason yapıyoruz diye internet satışımızı da yapabilir miyiz




    Tercihimiz yasallaşmak hocam teşekkür ederim
    Mutlaka kendi markanizi tescil ettirin. Fason ile satisin bağlantısı yok zaten sizin markanizi uretecekler sadece üretici kodu onlarin kodu olacak.
  • 08-01-2020, 00:09:29
    #16
    Script ve Lisans
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka kendi markanizi tescil ettirin. Fason ile satisin bağlantısı yok zaten sizin markanizi uretecekler sadece üretici kodu onlarin kodu olacak.
    marka tescil ettirdikten sonra mı internet satışı yapabiliriz ?
  • 08-01-2020, 00:12:22
    #17
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marka tescil ettirdikten sonra mı internet satışı yapabiliriz ?
    Sn. Sefa uyanık internet satışıni marka tescili olmadan da yaparsiniz. Siz ciddi boyutta yasal bir is yapmayı planlıyorsanız forumlarda ancak kısıtlı bilgi alabilirsiniz. Konu ile ilgili uzmanlarla gorusmeniz daha faydalı olacaktır. İyi akşamlar
  • 08-01-2020, 00:46:56
    #18
    Script ve Lisans
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sn. Sefa uyanık internet satışıni marka tescili olmadan da yaparsiniz. Siz ciddi boyutta yasal bir is yapmayı planlıyorsanız forumlarda ancak kısıtlı bilgi alabilirsiniz. Konu ile ilgili uzmanlarla gorusmeniz daha faydalı olacaktır. İyi akşamlar
    Tamamdır hocam sanırım o adamı forum dışından bulduk. Şuanda görüşmelerimiz devam ediyor. Teşekkür ederim.