Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin içine üretim girince vergi kalemi basit oluyor diğer işlemler zorlaştırıyor. Dedikleri gibi mühendis vs. istenebiliyor. Hali hazırda bu işi yapan bir şirket ile görüşüp formüllerinizi onlara yaptırırsanız yani fason ürettirirseniz belki hem bunlardan kurtulursunuz hem de sabit yatırım maliyeti olmayacağından daha fazla ürünü daha kısa zamanda daha düşük maliyete çıkarabilirsiniz.
Az önce birisiyle anlaştık gibi Fason işi gibi yapacağız ama şöyle bir durum var fason yapıyoruz diye internet satışımızı da yapabilir miyiz



Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasal olarak bu işi yapmanız ççin şirkette iş güvenliği uzmanı bile çalıştırmanız gerekli sağlık bakanlığından onay almanız vs gerekli ya para basıp şirketi kurup üretime geçeceksiniz yada ufak ufak vergi levhasız illegal ile devam edeceksiniz
Tercihimiz yasallaşmak hocam teşekkür ederim



CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.

Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.

Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.
Dezavantajı nedir hocam ?