Merhaba arkadaşlar,
Eşim, kayınvalidem ve baldız sabun yapıp satıyorlar hatta işi geliştirip kremler falan da yaptılar. İş tutulmaya başladı ama şuanda dışarıya tam anlamıyla açılamıyoruz çünkü vergi levhamız yok. Biraz araştırdım bu sabun satabilmek için sadece şirket açmakta yeterli olmuyor sanırım bütün ürünleri onaylatman gerekiyor falan diyorlar. Bu konuda bize yardımcı olabilecek arkadaş varmı yol gösterme olsun yada bizi resmileştirebilecek arkadaş var mı acaba ? Sitemiz falan mevcut.
Sabun Şirketi Nasıl Kurulur Yardım Lütfen.
24
●1.092
- 07-01-2020, 16:25:53Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla kimya mühendisi mi şart yoksa kimya okuması yeterli mi ?CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vazmı geçin diyorsunuz hocam yasal yükümlülüklerden dolayı
- 07-01-2020, 16:29:54Ürünlerin test edilmesi, onaylatılması vs. vs. bir dünya hikaye... Parfüm işi için bende uğraşmıştım ama olmadı.SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2020, 16:33:02Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.
Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.