Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?
İlla kimya mühendisi mi şart yoksa kimya okuması yeterli mi ?
Vazmı geçin diyorsunuz hocam yasal yükümlülüklerden dolayı
Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.
Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.
Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.