SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?





İlla kimya mühendisi mi şart yoksa kimya okuması yeterli mi ?

Vazmı geçin diyorsunuz hocam yasal yükümlülüklerden dolayı
Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.

Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.

Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.