Merhaba arkadaşlar,
Eşim, kayınvalidem ve baldız sabun yapıp satıyorlar hatta işi geliştirip kremler falan da yaptılar. İş tutulmaya başladı ama şuanda dışarıya tam anlamıyla açılamıyoruz çünkü vergi levhamız yok. Biraz araştırdım bu sabun satabilmek için sadece şirket açmakta yeterli olmuyor sanırım bütün ürünleri onaylatman gerekiyor falan diyorlar. Bu konuda bize yardımcı olabilecek arkadaş varmı yol gösterme olsun yada bizi resmileştirebilecek arkadaş var mı acaba ? Sitemiz falan mevcut.