• 07-01-2020, 16:23:25
    #1
    Script ve Lisans
    Merhaba arkadaşlar,

    Eşim, kayınvalidem ve baldız sabun yapıp satıyorlar hatta işi geliştirip kremler falan da yaptılar. İş tutulmaya başladı ama şuanda dışarıya tam anlamıyla açılamıyoruz çünkü vergi levhamız yok. Biraz araştırdım bu sabun satabilmek için sadece şirket açmakta yeterli olmuyor sanırım bütün ürünleri onaylatman gerekiyor falan diyorlar. Bu konuda bize yardımcı olabilecek arkadaş varmı yol gösterme olsun yada bizi resmileştirebilecek arkadaş var mı acaba ? Sitemiz falan mevcut.
  • 07-01-2020, 16:24:41
    #2
    1 haftalık girişimcilik eğitimine katılarak kosgep desteğinden yararlanıp bir işyeri açabilirsiniz.
  • 07-01-2020, 16:25:31
    #3
    +1 kimya mühendisi de lazım.

    Yasal yükümlülükleri çok fazla.
  • 07-01-2020, 16:25:53
    #4
    Script ve Lisans
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftalık girişimcilik eğitimine katılarak kosgep desteğinden yararlanıp bir işyeri açabilirsiniz.
    Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?



    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1 kimya mühendisi de lazım.

    Yasal yükümlülükleri çok fazla.
    İlla kimya mühendisi mi şart yoksa kimya okuması yeterli mi ?

    Vazmı geçin diyorsunuz hocam yasal yükümlülüklerden dolayı
  • 07-01-2020, 16:29:54
    #5
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?





    İlla kimya mühendisi mi şart yoksa kimya okuması yeterli mi ?

    Vazmı geçin diyorsunuz hocam yasal yükümlülüklerden dolayı
    Ürünlerin test edilmesi, onaylatılması vs. vs. bir dünya hikaye... Parfüm işi için bende uğraşmıştım ama olmadı.
  • 07-01-2020, 16:33:02
    #6
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergiye tabi olabiliyor muyuz o zaman bu eğitimde şirket nasıl olunur vs bunları mı gösteriyorlar ?





    İlla kimya mühendisi mi şart yoksa kimya okuması yeterli mi ?

    Vazmı geçin diyorsunuz hocam yasal yükümlülüklerden dolayı
    Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.

    Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.

    Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.
  • 07-01-2020, 16:35:07
    #7
    Hocam ben tam bilmiyorum fakat. Vergi levhası alıp şahıs işletmesi kurmak basit bunda herhangi bir sıkıntı ve zorluk yok fakat. Siz bir nevi üretim yaptığınız için standartlar sertifikalar testler vs istenebilir. oda maliyet olur fazlasıyla
  • 07-01-2020, 16:35:54
    #8
    hocam,
    bence burdaki her bilgiye onem verin ancak sakın vazgeçmeyin gelirinizi hem fazlalaştırın hem vergilendirin.

    vehbi koç da bakkalcılık ile başladı diye biliyorum
  • 07-01-2020, 16:36:30
    #9
    Ben olsam internetten devrilmek istenen bir firma bulurdum. (Hem kaliteli elemanlar bulmak adına, hem de size işi öğretmesi adına)
    bknz. Chobani