Hocam ben tam bilmiyorum fakat. Vergi levhası alıp şahıs işletmesi kurmak basit bunda herhangi bir sıkıntı ve zorluk yok fakat. Siz bir nevi üretim yaptığınız için standartlar sertifikalar testler vs istenebilir. oda maliyet olur fazlasıyla