İşin içine üretim girince vergi kalemi basit oluyor diğer işlemler zorlaştırıyor. Dedikleri gibi mühendis vs. istenebiliyor. Hali hazırda bu işi yapan bir şirket ile görüşüp formüllerinizi onlara yaptırırsanız yani fason ürettirirseniz belki hem bunlardan kurtulursunuz hem de sabit yatırım maliyeti olmayacağından daha fazla ürünü daha kısa zamanda daha düşük maliyete çıkarabilirsiniz.